Finalnie doceniono talent, urodę i potencjał Yaritzy Reyes-Zmysłowskiej. Pochodząca z Dominikany Yaritza to nie tylko zdobywczyni tytułu Miss World Dominican Republic, dziennikarka i aktorka, ale także osoba niezwykle zaangażowana w działalność charytatywną i społeczną, m.in. na Filipinach i w RPA. W tym drugim kraju poznała swojego przyszłego męża, który jest Polakiem.

Kampania marki Artelioni

Za nową kampanię marki Artelioni z udziałem uczestniczki "Top Model" odpowiadał oczywiście Marcin Tyszka, który stanął za obiektywem aparatu i zrealizował filmy. W kampanii postawiono na piękną, szlachetną kolorystykę, zarówno tła, jak i stylizacji. Dyskretne oświetlenie kadrów wspaniale podkreśliło i wyeksponowało biżuteryjne wzory Artelioni. Yaritza znakomicie sprawdziła się w roli modelki i zaprezentowała nowości oraz bestsellery z kolekcji marki.

Sesja wizerunkowa marki Artelioni to źródło inspiracji

Co będzie modne? Przede wszystkim różnorodność i nieskrępowana kreatywność, a taki efekt można osiągnąć dzięki bogatej ofercie biżuteryjnej marki Artelioni. Jeśli chodzi o bransoletki w stylu boho to bezkonkurencyjna jest kolekcja Stones, w której nowe wzory zdobią wielokolorowe agaty, onyksy, fluoryty czy kamienie księżycowe. Efektownie prezentują się również wzory ze szklanymi detalami lub masą perłową. 

Elegancją w stylu art deco wyróżnia się z kolei biżuteria ozdobiona czarnymi agatami oszlifowanymi w geometryczne formy. Jest nowoczesna, szykowna, a przy tym przyciąga uwagę wyrazistymi kontrastami barw. Szczególnie modnie prezentują się współgrające ze sobą designem kolczyki, naszyjniki, bransoletki i pierścionki w takim wydaniu. W kolekcjach Artelioni nie brakuje także cyrkonii - białych i kolorowych. Ozdobione nimi pierścionki, w bardziej delikatnej lub wyrazistej odsłonie, z pewnością będą idealną ozdobą kobiecej dłoni.

Ciekawym dodatkiem, który można dowolnie stylizować są też broszki z oferty Artelioni, przede wszystkim rozświetlone cyrkoniami. Wystarczy taki wzór przypiąć do marynarki, apaszki czy nakrycia głowy, aby dowolny look nabrał modowego, a przy tym niebanalnego wykończenia. Kampania marki Artelioni to doskonałe źródło inspiracji, jakie dodatki warto mieć w tym sezonie w osobistej kolekcji.