Reklama

Sportowcy nie bez powodu stają się ambasadorami popularnych i prestiżowych marek. W parze z ich nazwiskami idzie nie tylko rozpoznawalność, ale również pozytywne skojarzenia, latami budowane wokół osiągnięć. A przywiązanie do ciężkiej pracy, konsekwencja i dążenie do celu to bez wątpienia cechy, które warto naśladować.

Mistrzowska kampania marki Aztorin: każdy mężczyzna może być mistrzem

Nie inaczej jest w przypadku Bartosza Zmarzlika, wielokrotnego żużlowego mistrza świata, uznawanego za jednego z najbardziej utalentowanych sportowców na świecie. Choć w jego przypadku należy dopisać jeszcze kilka dodatkowych przymiotów: niekwestionowany talent, precyzję oraz ambicję. To właśnie one zadecydowały o tym, że Zmarzlik został ambasadorem marki Aztorin, której filozofia jest ściśle powiązana z męskością, siłą i pasją. W efekcie żużlowiec kolejny raz stanął przed obiektywem - nowa sesja zdjęciowa pozostaje hołdem złożonym mężczyznom pełnym stylu oraz determinacji.

Reklama

Mężczyźni, którzy wybierają dodatki marki Aztorin, to osoby pełne ambicji i gotowe na wyzwania, ale jednocześnie ceniące elegancję i klasę. Doceniają nie tylko biżuterię, zegarki oraz smartwatche, wpisujące się w ich dynamiczny styl życia, ale i reprezentowane przez Bartosza Zmarzlika wartości. W nowej sesji zdjęciowej zostały one podkreślone przez scenerię. To industrialna, surowa przestrzeń, wypełniona kontenerami i garażowymi wnętrzami w stylu retro.

Surowa sceneria najnowszej sesji zdjęciowej Aztorin z jednej strony podkreśla wyraziste cechy Zmarzlika, z drugiej - doskonale koresponduje z produktami marki. Znajdziemy wśród nich unikatowy zegarek sygnowany przez samego żużlowca, zainspirowany dynamiką i nieprzewidywalnością sportowej rywalizacji. Skrupulatność wykonania oddaje precyzję, niezbędną do prowadzenia żużlowych motocykli, a kolory są nawiązaniem do barw, w których Zmarzlik startuje na torze. Unikatowość zegarka podkreśla także sygnatura mistrza na deklu.

Kampania marki Aztorin to jednak nie tylko zegarki. Bartosz Zmarzlik prezentuje również męską biżuterię, która w ostatnich latach zyskuje coraz większą popularność. Wśród dodatków znajdziemy m.in. naszyjniki, męskie obrączki czy bransoletki wykonane z najwyższej jakości materiałów - skóry i stali szlachetnej.

Zmarzlik jako ambasador markipokazuje, że współczesny mężczyzna może korzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych, zachowując jednocześnie szacunek dla klasycznych wartości oraz sportowej rywalizacji. Przede wszystkim jednak nowa kampania marki Aztorin unaocznia, że każdy mężczyzna może być mistrzem, niezależnie od tego, czy walczy na torze, czy w codziennym życiu.

Z nową kampanią marki Aztorin oraz prezentowanymi w niej męskimi dodatkami można zapoznać się na stronie apart.pl.