Reklama

Nastoletni wiek to czas kształtowania tożsamości i osobowości. To okres poszukiwań, popełniania błędów i podejmowania licznych prób zdefiniowania siebie. Młodzi ludzie dążą do wyróżnienia się z tłumu i wyrażenia swojej unikalności poprzez osobisty, niepowtarzalny styl. Wygląd staje się dla nich formą komunikacji ze światem, manifestacją własnych przekonań i zainteresowań, a także sposobem na zaznaczenie przynależności do określonej grupy.

Apart x TEENS: poczuj moc młodzieżowej energii!

Ubiór, fryzura i różnego rodzaju dodatki to wyraźne sygnały wysyłane do otoczenia. Pokazują, kim młodzi ludzie są lub kim chcieliby się stać. Nie zawsze jest to jednak od początku oczywiste - czymś trzeba się zainspirować. Z pomocą przychodzi marka Apart, która z myślą o nastolatkach przygotowała specjalną kampanię: Apart x TEENS.

Reklama

Kampania Apart x TEENS nie bez powodu powstała w miejskich plenerach - luźna atmosfera otoczenia oddaje kojarzony z nastoletnim wiekiem luz. Znajdujące się w tle murale i graffiti nadają z kolei sesji autentyczności. Stylizacje bohaterów? To połączenie młodzieżowej beztroski z pozostającymi na czasie trendami - bohaterowie są już doskonale świadomi swoich stylów. I właśnie dlatego warto się nimi inspirować.

Bohaterki kampanii Apart x TEENS łączą różnorodne kolekcje, zestawiając bransoletki boho z bestsellerowej kolekcji Etno z motywami z linii Fun Fun oraz naturalnymi kamieniami z kolekcji Stones od marki Artelioni dostępnej wyłącznie w ofercie Apart. Chłopcy natomiast wybierają dodatki, które odzwierciedlają ich młodzieńczą ekspresję i energię, takie jak naszyjniki z pereł, łańcuchy oraz obrączki. Młodzieżowy look dopełnia zegarek - tradycyjny lub smartwatch.

Apart x TEENS: zachęta do bycia sobą

Kampania Apart x TEENS to jednak nie przykazy i sztywne wytyczne, ale cenne wskazówki i zachęta. Innymi słowy, biżuterię z poszczególnych kolekcji (m.in. Simple, Kolory, Etno czy Love Love) można dowolnie ze sobą zestawiać - nie ma obowiązku trzymania się wyłącznie jednej z nich. Wszak nie dowiemy się, jakie zestawienie będzie dla nas najlepsze, jeśli nie spróbujemy! Tym bardziej że młodzieżowa biżuteria odgrywa dziś dużo większą rolę niż przed laty - żyjemy bowiem w świecie, gdzie indywidualność jest na wagę złota.

Oznacza to, że ozdoby traktować warto nie tylko jako efektowny dodatek do ubioru i kolejny element stylizacji, ale część kreowania tożsamości. Biżuteria, podobnie jak koszulka z logo ulubionego zespołu muzycznego czy czapka z emblematem komputerowej gry, może być narzędziem do wyrażania emocji, przekonań i osobistych upodobań.

Wizerunek mówi więcej niż tysiąc słów

Biżuteria pozwala młodzieży na wyrażenie tego, co często trudno ubrać w słowa. Dzięki rozmaitym motywom dostępnym w kolekcjach Apart, nastolatki mogą eksperymentować z różnymi stylami i na własną rękę odkrywać, co najbardziej do nich przemawia. Przykład? Subtelne naszyjniki z motywem serca mogą symbolizować wrażliwość, bardziej ekstrawaganckie wzory - niezależność, a kolczyki z motywami inspirowanymi naturą - przywiązanie do ekologicznych wartości i chęć ochrony środowiska.

Współczesne nastolatki żyją w świecie, który oferuje niemal nieskończenie wiele opcji do kreowania własnego wizerunku. Nie zawsze mają jednak pomysł, jak to wykorzystać - warto więc szukać inspiracji wszędzie tam, gdzie to tylko możliwe. Zwłaszcza że w dobie mediów społecznościowych każda stylizacja może być sfotografowana, a następnie zaprezentowana znajomym i przyjaciołom, co pozwala na błyskawiczne dzielenie się swoją wizją siebie z innymi.

Nowa młodzieżowa kampania Apart to nie tylko pokaz najnowszych kolekcji biżuterii, ale przede wszystkim zaproszenie do odkrywania siebie. Akcja ma na celu zainspirowanie młodych ludzi do poszukiwania własnego stylu, który odzwierciedla ich osobowość, pasje i marzenia. A dzięki zróżnicowanym propozycjom, każdy nastolatek z pewnością znajdzie coś, co pozwoli mu na wyrażenie siebie w sposób unikalny i oryginalny.